Friday 5 August 2011

Puasa ke 5

Pejam celik daa 5 ari umat islam menunaikan ibadah puasa . . 
hari ke 5 bru la aku dpt berbuka pose ngn family tersyg . .  

Ya allah aku xleh terima lg abah tiada . .  
td bile nk buka pose abah xde kat meja mkn . . 
susah nya utk aku nk menerima hakikat . .  tp aku kne terima gak . .
da nk menitis air mata aku kat meja mkn tp aku tahan . .
nnt mesti mak pon sedih gak . . 
ape laa perasaan sume mase 1st pose aritu . . 
aku sedih sgt . . 

Dulu klu abah thu aku nk balik, abah mesti beli mcm2 . . 
abah beli ikan bakar, ayam percik utk aku . . 
air & kueh mesti penuh 1 meja . .
nnt mesti abg & kakak aku ckp " ala adik balik mesti abah beli mcm2 "  . . 
tp skrg aku xdpt daaa . . sedih bile ingt balik .. 
npe sush sgt aku nk terima kenyataan . . 

Abah adik rindu abah . . terase bile abah xde bile buln pose ni . . 
raya nnt mcm ne? pg2 raya nnt?? 
sume mesti sayu jer nnt :(


" Abah kami sume rindu abah "

" Sok kami dtg melawat abah yea "

No comments:

Post a Comment